moikka :)
mä olin eilen kaupungissa,zentrassa ja kevarissa. me mentii jejenkaa kevarin kaupoille ja löydettii sieltä ostoskärry sit jeje meni sinne sisään istuu ja työntelin sitä siel parkki paikalla. sit ku työnsin sitä sit se kärry kippas ja jeje makas selältee vesilätäkössa :) haha sit meijän piti mennä moikkaa parii kaverii ni jeje laitto mopokypärän päähän ja istu sinne kärryy ja mä työntelin sitä siel :) oli kyl tosi kiva päivä :D mut sitte tänää mä oon nukkunu pitkään ja sit värjäsin mun hiukset ja koht ajattelin mennä ulos taas :)lisäilen vähä kuvii tänne sitte ku oon lisänny ne koneelle :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti