sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

17.4

Moooiikkaa :D tänää on ihana ilma :D oon ollu melkee kokopäivän ulkona. Ensin olin heidin kaa ulkona sitte rasse tuli meille ja hypittii trampalla ja mentii puistoo.. :P sitte illemmal mä olin reneen ja markonkaa aika paljo ja käytii kioskilla ja hypittii trampalla. lisäilen vähä kuvii täst päiväst koht :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti