sunnuntai 17. huhtikuuta 2011
17.4
Moooiikkaa :D tänää on ihana ilma :D oon ollu melkee kokopäivän ulkona. Ensin olin heidin kaa ulkona sitte rasse tuli meille ja hypittii trampalla ja mentii puistoo.. :P sitte illemmal mä olin reneen ja markonkaa aika paljo ja käytii kioskilla ja hypittii trampalla. lisäilen vähä kuvii täst päiväst koht :D
16.4 lauantai
mooii.. :D lauantaina olin laittamas leilankaa napakoruu :D se ei sattunu melkeen yhtää. sitte illemmal mä olin janinankaa ja me koottii meijän tramppa ja hypittii siinä.sitte illemml janina lähti skobolla ajaa kotii päin ja mä menin heidin ja erikinkaa ulos hetkeks. :D
15.4 perjantai
Moikka :) perjantaina oli kiva päivä :D oltii koulussa meill oli 1 tunti matikkaa ja 4 tuntii liikuntaa. koulun jälkeen mentii ostaa mulle skoboo. sit me ajettii mun skobol reneenkaa ja illemmal mentii kaupunkii sillä. lisäilen koht vähä kuvii siitä :)
sunnuntai 10. huhtikuuta 2011
10.4
MOooikkaaa.
Mulla on tääs jääny vähä täää blogin kirjottaminen.Mut perjantaina oli kiva päivä. Ensin olin koulussa ja mulla oli matikkaaa ja 4 tuntia liikkaa. sit koulun jälkeen menin suoraan kotii suihkuu ja silleee... illemmalla menin hetkeks kaupunkii kavereidenkaa ja sitten me mentii jonottaa pulseen sisää :) siel oli ihan kivaa ja tanssilattia oli ihan täynnä ihmisistä :)Eilen mä olin heidin kaa kaupungis katottii vähä kaikkee ihanaa siel. Heidi löys farkut ja mä kaikkee jännää. sitte ku me oltii oltu vähä ostoksilla mentii syömään hesee :) ku me oltii syöty me ei keksitty enää mitää kauppaa jonne vois mennä ni lähettii kaphalii kokeilee jotain juntti vaatteita.. mä lisäilen niit kuvii sitte jossain vaihees tänne kuhan eka saan laitettuu ne koneelle :)mut nyt mä lähen ulos ku tuol on ihana ilma :)
Mulla on tääs jääny vähä täää blogin kirjottaminen.Mut perjantaina oli kiva päivä. Ensin olin koulussa ja mulla oli matikkaaa ja 4 tuntia liikkaa. sit koulun jälkeen menin suoraan kotii suihkuu ja silleee... illemmalla menin hetkeks kaupunkii kavereidenkaa ja sitten me mentii jonottaa pulseen sisää :) siel oli ihan kivaa ja tanssilattia oli ihan täynnä ihmisistä :)Eilen mä olin heidin kaa kaupungis katottii vähä kaikkee ihanaa siel. Heidi löys farkut ja mä kaikkee jännää. sitte ku me oltii oltu vähä ostoksilla mentii syömään hesee :) ku me oltii syöty me ei keksitty enää mitää kauppaa jonne vois mennä ni lähettii kaphalii kokeilee jotain juntti vaatteita.. mä lisäilen niit kuvii sitte jossain vaihees tänne kuhan eka saan laitettuu ne koneelle :)mut nyt mä lähen ulos ku tuol on ihana ilma :)
sunnuntai 3. huhtikuuta 2011
3.4
moikka :)
mä olin eilen kaupungissa,zentrassa ja kevarissa. me mentii jejenkaa kevarin kaupoille ja löydettii sieltä ostoskärry sit jeje meni sinne sisään istuu ja työntelin sitä siel parkki paikalla. sit ku työnsin sitä sit se kärry kippas ja jeje makas selältee vesilätäkössa :) haha sit meijän piti mennä moikkaa parii kaverii ni jeje laitto mopokypärän päähän ja istu sinne kärryy ja mä työntelin sitä siel :) oli kyl tosi kiva päivä :D mut sitte tänää mä oon nukkunu pitkään ja sit värjäsin mun hiukset ja koht ajattelin mennä ulos taas :)lisäilen vähä kuvii tänne sitte ku oon lisänny ne koneelle :)
mä olin eilen kaupungissa,zentrassa ja kevarissa. me mentii jejenkaa kevarin kaupoille ja löydettii sieltä ostoskärry sit jeje meni sinne sisään istuu ja työntelin sitä siel parkki paikalla. sit ku työnsin sitä sit se kärry kippas ja jeje makas selältee vesilätäkössa :) haha sit meijän piti mennä moikkaa parii kaverii ni jeje laitto mopokypärän päähän ja istu sinne kärryy ja mä työntelin sitä siel :) oli kyl tosi kiva päivä :D mut sitte tänää mä oon nukkunu pitkään ja sit värjäsin mun hiukset ja koht ajattelin mennä ulos taas :)lisäilen vähä kuvii tänne sitte ku oon lisänny ne koneelle :)
lauantai 2. huhtikuuta 2011
2.4.2011
Moikka. en oo taas pitkään aikaan kirjotellu mitään ni aattelin sitte tänää tulla vähä kirjottelee tänne.Tänään oon vaa ollu kotona ja odottanu et heidi vois olla mut sil aina venyy.. ja nyt meil on vieraita syömässa meillä ja ku ollaa syöty aattelin lähtee kavereiden kanssa kaupungille ja zentraan :D
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)





