perjantai 18. helmikuuta 2011

moikka :)

moikka :) Sain just aikaseks alottaa blogi,oon miettiny jo kauan että hauluisin blogin, mutta en oo saanu aikaseks aloittaa sellasta. en oikee osaa viel näitä juttuja joten harjoittelen vielä :)
vähän tietoa musta :
1)oon aika sosiaalinen ja iloinen persoona.
2)mulla on isoveli
3)pidän shoppailusta,kavereiden kanssa oleilusta ja valokuvaamisesta :)