sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

15.4 perjantai

Moikka :) perjantaina oli kiva päivä :D oltii koulussa meill oli 1 tunti matikkaa ja 4 tuntii liikuntaa. koulun jälkeen mentii ostaa mulle skoboo. sit me ajettii mun skobol reneenkaa ja illemmal mentii kaupunkii sillä. lisäilen koht vähä kuvii siitä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti