Moikka :) perjantaina oli kiva päivä :D oltii koulussa meill oli 1 tunti matikkaa ja 4 tuntii liikuntaa. koulun jälkeen mentii ostaa mulle skoboo. sit me ajettii mun skobol reneenkaa ja illemmal mentii kaupunkii sillä. lisäilen koht vähä kuvii siitä :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti