MOooikkaaa.
Mulla on tääs jääny vähä täää blogin kirjottaminen.Mut perjantaina oli kiva päivä. Ensin olin koulussa ja mulla oli matikkaaa ja 4 tuntia liikkaa. sit koulun jälkeen menin suoraan kotii suihkuu ja silleee... illemmalla menin hetkeks kaupunkii kavereidenkaa ja sitten me mentii jonottaa pulseen sisää :) siel oli ihan kivaa ja tanssilattia oli ihan täynnä ihmisistä :)Eilen mä olin heidin kaa kaupungis katottii vähä kaikkee ihanaa siel. Heidi löys farkut ja mä kaikkee jännää. sitte ku me oltii oltu vähä ostoksilla mentii syömään hesee :) ku me oltii syöty me ei keksitty enää mitää kauppaa jonne vois mennä ni lähettii kaphalii kokeilee jotain juntti vaatteita.. mä lisäilen niit kuvii sitte jossain vaihees tänne kuhan eka saan laitettuu ne koneelle :)mut nyt mä lähen ulos ku tuol on ihana ilma :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti