sunnuntai 17. huhtikuuta 2011
17.4
Moooiikkaa :D tänää on ihana ilma :D oon ollu melkee kokopäivän ulkona. Ensin olin heidin kaa ulkona sitte rasse tuli meille ja hypittii trampalla ja mentii puistoo.. :P sitte illemmal mä olin reneen ja markonkaa aika paljo ja käytii kioskilla ja hypittii trampalla. lisäilen vähä kuvii täst päiväst koht :D
16.4 lauantai
mooii.. :D lauantaina olin laittamas leilankaa napakoruu :D se ei sattunu melkeen yhtää. sitte illemmal mä olin janinankaa ja me koottii meijän tramppa ja hypittii siinä.sitte illemml janina lähti skobolla ajaa kotii päin ja mä menin heidin ja erikinkaa ulos hetkeks. :D
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)