lauantai 2. huhtikuuta 2011

2.4.2011

Moikka. en oo taas pitkään aikaan kirjotellu mitään ni aattelin sitte tänää tulla vähä kirjottelee tänne.Tänään oon vaa ollu kotona ja odottanu et heidi vois olla mut sil aina venyy.. ja nyt meil on vieraita syömässa meillä ja ku ollaa syöty aattelin lähtee kavereiden kanssa kaupungille ja zentraan :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti