mooii.. :D lauantaina olin laittamas leilankaa napakoruu :D se ei sattunu melkeen yhtää. sitte illemmal mä olin janinankaa ja me koottii meijän tramppa ja hypittii siinä.sitte illemml janina lähti skobolla ajaa kotii päin ja mä menin heidin ja erikinkaa ulos hetkeks. :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti