moikka :) Sain just aikaseks alottaa blogi,oon miettiny jo kauan että hauluisin blogin, mutta en oo saanu aikaseks aloittaa sellasta. en oikee osaa viel näitä juttuja joten harjoittelen vielä :)
vähän tietoa musta :
1)oon aika sosiaalinen ja iloinen persoona.
2)mulla on isoveli
3)pidän shoppailusta,kavereiden kanssa oleilusta ja valokuvaamisesta :)
jenna deaaar! ♥♥ kui sä tääl? löysin sut leilan sivuilta, hehehe ihanaaa. vinkki; nyt ku sul on se oma järkkäri, nii koita parhaas mukaan kuvailla sun päiviä ja semmosta. :) (ja jos tykkäät ,nii makro kuvia.) lukijat tykkää. (: muutes, liity mun lukijaks ♥ mee sis mun sivulle ja paina siel sivus olevaa lue nappii jne.. loveu
VastaaPoistamillansoul.blogspot.com
lisään viel Millan kommenttii et kannattaa laittaa kuvat eriksee eikä pienee kollaasii ja suht isoiks :)
VastaaPoista