perjantai 18. helmikuuta 2011

moikka :)

moikka :) Sain just aikaseks alottaa blogi,oon miettiny jo kauan että hauluisin blogin, mutta en oo saanu aikaseks aloittaa sellasta. en oikee osaa viel näitä juttuja joten harjoittelen vielä :)
vähän tietoa musta :
1)oon aika sosiaalinen ja iloinen persoona.
2)mulla on isoveli
3)pidän shoppailusta,kavereiden kanssa oleilusta ja valokuvaamisesta :)

2 kommenttia:

  1. jenna deaaar! ♥♥ kui sä tääl? löysin sut leilan sivuilta, hehehe ihanaaa. vinkki; nyt ku sul on se oma järkkäri, nii koita parhaas mukaan kuvailla sun päiviä ja semmosta. :) (ja jos tykkäät ,nii makro kuvia.) lukijat tykkää. (: muutes, liity mun lukijaks ♥ mee sis mun sivulle ja paina siel sivus olevaa lue nappii jne.. loveu

    millansoul.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. lisään viel Millan kommenttii et kannattaa laittaa kuvat eriksee eikä pienee kollaasii ja suht isoiks :)

    VastaaPoista